khande ejbari
جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 12:26 ::  نويسنده : nazanin

 بنی ادم اعضای یکدیگرند کــــه مثل سگ به هم میپرند..

چو عضوی به درد اورد روزگار که پنچر شود چرخ امــــوزگار...

تو کز محبت دیگران بی غمی ...

گمونم پسر عمه شلغمی..

..

..

همه چی ارومه تو نباشی خوبه..

دل من از دوریت داره پا میکوبه...

همه چی ارومه تو ازم دل کندی..

من به تو می خندم تو به من می خندی.

..

..

حیف که فقط تو یکی دارم ..

اگه از تو یه عالمه داشتم تا حالا یه گاوداری زده بودم

..

..

7 بار پشت سر هم بگو چسب,چیپس,سس...

حالا سوتی هایی که دادی بگو حال کنیم

..

..

فحش های جدید:

1.از جلو چشام خفه شو..

2.کثافت مرض

3.گردن درازی می کنی!!؟؟

..

..

به غضنفر میگن :

چرا CD خش داره؟؟؟

میگــــــــه:زیر قسمتا مهمش خــــط کشیدم

..

..

تست فیزیک کنکور:

سرعت نــــــور چـــقدر است؟؟

1.بد نیست...

2.خوب است....

3.الحمدالله...

4.تو خوبی؟

..

..

طرف داشت تو پارتی می خوند :

می خوام با بوسه گل لبات پرپر کنم....

یهو110 میریزه تو....

میــــــــــــــگه:

گلهای پرپر شده هدیه به رهبر کنــــــــم

..

..

فقط یه ایرانی هست که بعد از اینکه جواب ازمایش شو گرفت و سالم بود..

میگه:

این همه پول خرج کردیم هیچیمون نبود

..

..

یکی یه 2000تومنی پیدا میکنه..

میگه:

ما از این شانسا نداریم ..

پارش میکنه میندازه میره

..

..

به یه بنده خدا میگن:

اگه تو دریا کوسه بهت حمله کرد چیکار میکنی؟؟

میگه:

میرم بالای درخت

میگن:تو دریا که درخت نیست...

یارو میگه:

مرتیکه مجبورم میفهمی مجبـــــــــــــــورم

..

..

یه روز ستاره ارزوها از اسمون اومد پایین گفت:

ارزو کــــــــــــــن.....

من تو رو خواستم!!!

ستاره ارزوها گفت:نمیشه...

گفتم :چرا؟؟

گفت:ما تو کار جنس بنجل نیستیم

..

..

از یارو میپرسن شراب زندگی جیه؟؟

میگه:نمیدونم من فقط دوغ میخورم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


بخــــــــــــــــــــــند یکم دوستــــــم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 5435
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




فال حافظ