پـــــــ نــــــ پـــــــــ
 
khande ejbari
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 20:26 ::  نويسنده : nazanin

پیرمرد سوار اتوبوس شده پا شدم از جام..

میگه: بشینم یعنی؟؟پـــ نـــ پـــــ پاشو با هم قدم بزنیم

..

..

حیف نون میره داروخونه میگه باند می خوام..

میگن :باند زخم.؟؟ 

میگه:پـــــــ نــــــ پـــــــ باند فرودگاه دارم فرود میام

..

..

مامانمپشت ایفون :میخوای بیای تو؟؟

من:بله مامان.!

(طرح مبارزه با پـــ نــــ پــــ گروه فرزندان صالح

..

..

سر جلسه به جلوییم میگم سوال 3 بلدی؟؟

میگه:اره می خوای؟؟

میگم:پــــ نـــــ پـــــ نگرانت بودم می خواستم اگه ننوشتی بت بگم

..

..

کبوتو با کبوتر.باز با باز؟؟

پـــ نـــ پـــ الاغ تک شاخ با مرغ مگس خوار

سوسک افریقایی با نهنگ سر چکشی

..

..

فرش پهن کردیم رو پشت بوم..

همسایه میگه:شستین گذاشتین خشک بشه؟؟

گفتم پـــ نـــ پـــ انداختیم ویتامین D بگیره رنگ گلاش ثابت بمونه

..

..

به داداشم میگم:مگس نشسته رو مانیتور میگه:

بکشمش؟؟؟

میگم:پـــ نــــ پـــ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشاش ضعیف میشه

..

..

دوستم عینکم دیده میگه:مارک پلیسه؟؟؟

میگم:پـــــ نـــ پـــــ مارک سپاه پاسداران

..

..

رو اسانسور نوشته4.

دوستم میگه:یعنی ظرفیتشه؟؟

گفتم:پـــ نــــــ پـــــ مواد لازم یرا ساخت اسانسور

..

..

لیلی به مجنون گفت:همه این کارا رو میکنی برا من؟؟

مجنون:پـــــ نـــــ پــــ من عاشق انجلینا جولی ام تو حریف تمرینی هستی

..

..

رفتم در مغازه یارو میگه :چیزی می خواستید ؟؟

گفتم:پـــ نـــ پـــــــ اومدم حالتون بپرسم

..

..

رفتم البالو بخرم..یارو میگه:بریزم تو پلاستیک؟؟

پــــ نـــــ پـــــ همین جوری دونه ای بده بندازم دور گوشم خوشکل شم

..

..

رفیقم میگه:یعنی این امتحان که دادیم میریم که میریم؟

میگم پـــ نــــ پــــــ وا می ایستیم یه اب جارو هم میکنیم کف سالن رو گناه دارن

..

..

لپ تابم رو بردم نمایندگی میگم :ضربه خورده روشن نمشیه

میگه:ضربه فیزیکی؟؟میگم :پـــــ نــــ پـــ یکم بی محلی کردم ضربه روحی خورده

..

..

از خونه زنگ زدم سفارش غذا دادم میگه بفرستم براتون؟؟

پـــ نــــ پــــ اپلودش کن لینکشو بده دانلودش میکنم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


بخــــــــــــــــــــــند یکم دوستــــــم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 5423
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




فال حافظ